torsdag 13 juni 2013

Kolhydrater och champagne

Det bästa med att bo på hotell är i mitt tycke frukosten. På mitt hotell serveras alla möjliga goda saker, skulle kunna äta så mycket av allt. Speciellt av nybakat bröd och goda wienerbröd, tyvärr så fungerar det ju inte med för mycket kolhydrater utan här får man kompromissa. Det gjorde jag och ett makalöst gott wienerbröd slank ner till frukost.



Hade ett tidigt kundmöte och Göteborg visade sig från sin sämsta sida, mina underbara guldiga Pradaskor var genomblöta bara jag gick ner från hotellets trappa. Vilket regnväder!

Efter ett antal hysteriskt intensiva möten blev det en snabb lunch för mig och kollegan på Svea-hof, en ljuvlig kalvschnitzel fick det bli. Restaurangen rekommenderas varmt, kanske lite dyrt för en lunch men idag var det så magiskt gott att det var värt varenda krona.



Stressade in på konoret för lite interna möten, alltid lika underbart att vara här. Lovely kollegor och en fantastisk miljö, utsikten är magisk och sommartid är vår terass flitigt använd.



Efter avslutade möten var vi alla hos Forssén&Öberg för champagne och dining, bra kväll med fina kollegor, bubbliga drycker och god mat. Mysig stämning i en fin miljö - hit kan jag tänka mig att återkomma.






Tror att kollegorna sitter på någon trevlig bar nu, själv blev jag nockad av John Blund samtidigt som löpbandet och bilkörning till Stockholm väntar imorgon bitti....läggdags!

Hoppas ni alla haft en fab kväll/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar