söndag 16 juni 2013

Besegrad

Det finns många saker man kan använda en hårfön till, min används ofta när jag behöver byta mina stavspetsar. Använder samma stavar sommar som vinter och byter bara till rullskidspetsar när det är dags för asfaltssäsongen.



Tyvärr kom det en otrolig regnskur som aldrig ville sluta, en del del hagel på det - rullskidor i ösregn, åska och hagel avstår jag gärna ifrån.
Tog fram min pilatesboll och körde ett styrkepass inomhus istället. Inte optimalt men bättre än inget!



Nu börjar tiden "barnledig" mamma till min stora glädje lida mot sitt slut. Imorgon kväll kommer sonen hem från Tjeckien och jag längtar såååå efter honom. Hemmet är städat, tvätten tvättad och kylskåpet fyllt av god mat - jag är redo för en mammavecka!


Snart dags för Wallander och lite jobb/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar