söndag 18 augusti 2013

Hunter och pjäxor

Det finns ganska många saker i livet som är njutbara!
Jag älskar att vandra runt i skogen i jakt på bär och svamp. Var ute några timmar under eftermiddagen men det var i senaste laget för att plocka blåbär men lyckades ändå få med mig några liter hem, svamp var det däremot lite sämre med. Får vänta lite på trattkantarellerna och den svarta trumpetsvampen. Jag gillar att vara ute ensam och så blev det idag, det trevliga sällskapet åkte hem till sitt och jag åkte några mil söderut.


Tycker om att sitta på en stubbe eller under en gran och dricka kaffe ur min gamla termos!




Ägnade en stund av den tidiga kvällen åt blåbärsrensing och kolhydratladdning. Sen bar det ut på rullskidorna, planen var att köra minst 90 min stakning. Fick bara ihop 60 minuter då regnet kom och gjorde Strandvägens cykelbanor riktigt hala. Det i kombination med mörker gjorde att passet fick bli lite kortare.


Redo för rullskidor i Stockholms innerstad!
 
 


Nu är det snart läggdags här, ska bara göra kommande veckas träningsplanering! Godnatt/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar