tisdag 13 augusti 2013

Kickar igång en onsdag

med en mugg starkt kaffe och jobbmailen i soffan. Lika mycket som jag älskar att ha barn i hemmet njuter jag numera av dessa lugna morgnar med kaffe, jobb och piffning i lugn och ro.



Ska snart packa ihop för att åka till kontoret, har en otroligt intensiv arbetsdag framför mig!
Idag är nog sista dagen jag bär sommarens favoritfärg - orange! Både gillar och ogillar färgen på något sätt, till min medelhavssolbrända hy passar den dock väldigt bra. Känns på något sätt som hösten är på gång och då får just denna scarf byta plats med någon annan...




Till kvällen väntar en lägenhetsvisning och en film. Har världens bästa hem men ytan är lite väl stor för en mamma med ett barn. Ska bli spännande - kanske hittar jag mitt nya hem!
Har ett trevligt sällskap som mer än gärna följer med på en film, ikväll har sällskapet gått med på att se "Känn ingen sorg", hade velat se den när det var premiär men tiden var då ett hinder. Eftersom att jag är ett Göteborgsfreak på många sätt ska det bli riktigt kul att äntligen få sjunka ner i biomörkret!

Hoppas ni alla får en härlig dag/M


 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar