torsdag 15 augusti 2013

Känn ingen sorg

Var iväg och såg Hellström filmen igår, jag älskar Göteborg och gillar Håkan - kändes som ett måste att se den. Vet inte vad jag hade förväntat mig, hade nog inga förväntningar utan ville bara se vad man pratade om. Den var bra och sevärd, möjligen var det mitt trevliga sällskap som lyfte filmen....

Hade en galet intensiv dag på jobbet igår, semestertider för oss på kontoret men full fart hos kunderna. Hann med lägenhetsvisningen som jag bokat in. Är alltid lika spännande när man står utanför en port och inte vet vad som väntar där innanför.
Våningen jag tittade på var fin på flera sätt, otroligt vacka kakelugnar, spegelrosetter och magisk stukatur, stor balkong i västerläge, högt läge och mycket charm. Tyvärr var badrumslösningen och våningens enda toalett allt för opraktiskt löst, detsamma gällde köket - lite för litet och alldeles för ofunktionellt. Så just denna våning är nog inte mitt framtida hem!

 

 


Den här torsdagen har gått helt i jobbets tecken, checkade ut från kontoret och in på soffan med dator i knät. Roligare än så här blir det inte ibland!

 
Skönt att flytta hem kontoret till soffan ibland



Längtar så efter helg! Ska försöka få till två träningspass imorgon, ska köra kettlebells på gymmet och sen har ett trevligt sällskap lovat att ta med mig på en löptur med efterföljande middag. Spännande, löprunda och middag i nya områden - precis vad jag behöver!

God natt/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar