måndag 12 augusti 2013

Ner och upp

Är nu tillbaka från min andra semester och har även under dessa veckor försökt hålla mig och min lilla familj nerkopplade - och se vi har överlevt!
Har haft en fantiskt sommar med nära och kära, underbara vänner och barn - i Sverige och utomlands.
Kommer lägga upp lite semesterbilder här i veckan!

Den här sommaren har gett så mycket energi att jag verkligen känner mig redo för allt som väntar i höst.
Både jobbet och hockeyn är i gång med full fart, så nu byter vi lata dagar i solen mot fullspäckade kalendrar för hela lilla familjen - life is good!

 
Med stora steg mot kontoret!
 

 
Bilen har gått från att dofta sommarfräscht till att anta doften av hockeytrunk! Som målvaktsmamma behöver man stor bil....





Kommer snart tillbaka - hoppas ni alla får en härlig måndag/M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar